Fashion post: Chique Party

Dit is mijn eerste echte fashion post en daar ben ik nogal excited over! Ik doe het nu nog met een timer en daardoor zelf, maar het lijkt me leuker om iemand anders te laten fotograferen, omdat je zo op verschillende plekjes en dichtbij/ver weg foto’s kunt maken. Maar dat komt later. Voor nu doe ik het in ieder geval nog alleen!

Ik laat jullie een outfit zien, die je naar een feestje kunt dragen. Het kan ook naar school, maar dan zou ik er andere schoenen onder doen, zoals platte schoenen. Dan wordt de outfit iets comfortabeler, maar blijft het wel chique.

1

2

Ik heb gekozen voor een uitlopende top boven een zwarte pantalon. Ik ben vooral dol op de broek, omdat ik het een hele fijne stof vind en de lengte is precies goed. Dat maak ik niet zo vaak mee, want ik ben niet zo groot. Hij zit heel lekker en het was ook nog eens een koopje! De top heb ik al wat langer. Ik vind het mooi dat hij aan de onderkant uitloopt en de stipjes maken de outfit wat speelser.

3

4

Hier heb ik gekozen om een riempje om de top te doen. Ik vind dat het er dan girly uitziet. Een andere kleur riem zou ook kunnen, zoals geel of rood, omdat deze kleuren ook voorkomen in het patroon van de top.

Uitlopende top met stipjes €5 H&M
Wollen pantalon €19,99 Mango
Zwarte hakken met plateauzool €19,99 Van Haren

5 gedachten over “Fashion post: Chique Party

  1. Pingback: Fashion post: Black & Yellow | Hello pink lady

Plaats een reactie