Review: Kiko Smart Lipstick 914

Hoi! Vandaag is het weer tijd voor een make-up review. Dit keer een lipstick van Kiko. Mijn eerste productje van dit merk! Ik was zo benieuwd en ik dacht altijd dat het een duur make-up merk was, maar dat valt dus heel erg mee. Ik wilde het gelijk voor jullie reviewen.

P1120616

De lipstick zit verpakt in een zwart doosje. Dat ziet er net toch even anders uit. Op het doosje staan de ingrediënten en de naam.

P1120617

De huls van de lipstick ziet er simpel uit. Ik vind hem wel chic, door het zwart en het merk Kiko in het grijs onderaan gedrukt. Zo’n zwarte huls vind ik persoonlijk mooier dan een hele kleurrijke huls.

P1120618

De kleur die ik heb gekozen heet Amaranth en is bordeauxrood met een paarse ondertoon. Ja… meestal ga ik op de donkere kleuren af. Op de site wordt gezegd dat de lipstick een volle en voedende textuur heeft die makkelijk en goed aangebracht kan worden, dankzij de druppelvormige punt. Ook is hij heel zacht en voelt het heerlijk aan op de lippen.

P1120632

P1120640

Wauw, ik hou van de kleur! Hij wordt inderdaad makkelijk aangebracht en het lijkt alsof er een ander kleurtje op de randen van mijn lippen zitten. Een beetje paars, zoals ik eerder al zei. Heel mooi! Het vanille-aroma, dat in de lipstick zit, kun je ruiken en dat vind ik eigenlijk wel lekker. Tevreden, dus!

De Kiko Smart Lipstick 914 is verkrijgbaar in de Kiko store of online voor €3,90. Sommige andere kleuren in deze lijn hebben korting en zijn verkrijgbaar voor €2,70.

Wat vind jij van deze kleur? Heb jij al iets van Kiko in je stash?

Plaats een reactie