Mini-Shoplog: Action

P1110167

Vandaag heb ik weer een mini-shoplog voor jullie, van de Action. Dit keer had ik echt een paar dingetjes nodig en die wil ik graag laten zien, ook al zijn het er niet zoveel. Veel plezier!

Voor de verjaardag van mijn vader heb ik besloten een diy te gaan doen, omdat ik elk jaar lang moet nadenken wat ik nou weer moet geven. Een diy maakt het toch weer wat persoonlijker en het is leuk om te doen! Ik ga een foto op een stukje hout plaatsen en hiervoor heb ik een aantal dingen gekocht. De verjaardag is pas over een maand, maar ik vond het wel fijn om alles alvast in huis te hebben.

P1110168  P1110169

Als eerste had ik de gesso primer, oftewel gel medium, van Van Bleiswijck in mijn handen. Dit gebruik ik om als eerste over het stukje hout te smeren, om vervolgens de foto erop te leggen. Door de gel medium ga je de foto op het hout zien. Het is een soort onderlaag. Ik ben tevreden over de producten van Van Bleiswijck dus ik verwacht dat de gel medium ook prima werkt.

De Van Bleiswijck gesso primer kost €2,69 en is verkrijgbaar bij Action.

P1110170  P1110171

Vervolgens heb ik de acrylish varnish van Van Bleiswijck gekocht. Ik kon kiezen uit gloss en mat. Ik heb gloss genomen, omdat ik overal las dat dit beter is. Acrylish varnish gebruik ik om op de foto te smeren, als het een nachtje heeft gedroogd. Zo blijft de foto altijd goed en verdwijnt de inkt dus niet. Super handig!

De Van Bleiswijck acrylish varnish gloss kost €1,49 en is verkrijgbaar bij Action.

P1110173

Het stukje hout heb ik gratis kunnen halen bij Praxis. Je kunt er vragen of ze nog losse stukken hout over hebben en niet meer gebruiken/verkopen. Dit ga ik gebruiken om de foto op te plaatsen.

P1110174  P1110178

Als laatste heb ik dit schattige ladekastje meegenomen. Dit heeft niks met de diy te maken en eigenlijk heeft mijn moeder het voor me gekocht (lief!), maar ik wilde het wel even laten zien. Het kastje heeft vier laadjes en ik ga het gebruiken voor een deel van mijn make-up.

Het ladekastje kost €1,69 en is verkrijgbaar bij Action.

Plaats een reactie